100% Mila genomineerd voor de Kinderjury 2011

Jiipppiiieeee! Mijn boek 100% Mila is genomineerd voor de prijs van de Nederlandse Kinderjury 2011! Allerliefste 100% Fans, dank jullie wel voor het stemmen!!!
De uitreiking was een droomdag in Hotel Goudfazant in Amsterdam. Acht heeeele leuke meisjes hadden een plekje bij mij aan tafel gewonnen. Lieve meiden, het was zooo gezellig met jullie! De tijd ging veel te snel...X





Interview met Niki Smit op het Jeugdjournaal!

CPNB, dank jullie wel voor het ritje in de limo, het geweldige ontvangst op de kade van Goudfazant, de fabfabfab 100% Mila taart, de allerleukste meiden aan mijn tafel en het MOOIE tafelkleed, ik heb er een nachtje onder geslapen...!
X Niki

P.S. Ik ben al bijna vergeten dat ik helemaal niet gewonnen heb... ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...