Style Tiger Headquarters 🐯



Bonjour lieve STYLE TIGERS! 🥐
Welkom op mijn blog!
Wat gezellig dat je even komt kijken. De 100% boeken zijn er voor iedereen die van mode, amour, Parisss, baretten, croissants en van 
de 100% Coco films houdt.

KLIK HIER voor informatie over schrijfster Niki Smit voor je boekbespreking. ;-)

KLIK HIER voor informatie over de illustratoren van alle 100%-boeken.

Heb je alle boeken over Style Tiger Coco al gelezen? 🐯
Deel 1: 100% Coco
Deel 2: 100% Coco Paris
Deel 3: 100% Coco New York
Deel 4: 100% Coco Berlin
Deel 5: 100% Coco TOKYO

Instagram: BYNIKISMIT
TikTok: NIKISMITTIKTOK




Ken je de 100%-luisterboeken al? De 100% Coco boeken zijn voorgelezen door o.a. Georgina Verbaan, Mylene & Rosanne, 
Nicolette van Dam en Sterre Koning

With Style Tiger LOVE en bisous 
Niki
















NEW ON STAGE! Vanaf februari is 100% Coco New York-de-Musical in theaters door het hele land te zien.






Bekijk hier de Oh la la trailer van de eerste 100% Coco de Musical !




Niki Smit-foto
















































































 


 





Nikki Okker heeft een documentaire over Niki gemaakt! Hierin legt Niki uit waar ze inspiratie voor haar boeken vandaan haalt, hoe ze haar verhalen bedenkt en documaakster Nikki ging ook mee naar de filmset van 100% Coco New York. Superleuke docu en handig voor boekbesprekingen ook. ;-)



Foto Eveline van Egdom

Niki Smit


















































































Yes, @ Style Tiger heaven Harajuku/Tokyo!  🐯
































Flip, het allerliefste hondje van Niki.











Interview met vlogger Mandy Denise! Starring Flip. ♥ Mandy heeft een heeel leuk Youtube-kanaal: Mandy Denise.





Vlog je mij al op Instagram@BYNIKISMIT
Stel hier je vragen aan Niki!
Signeersessies
Modeplaatsjes 🐯
Vintage
Flippies 🐶


8 opmerkingen:

  1. Ik ga een spreekbeurt houden over jou heb je nog info die ik kan geven in mijn spreekbeurt. Alsjeblieft zo snel mogelijk een reactie. Liefs je grootste fan!!!!!! Love you

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey nikki smit! ik ga me boek bespreking doen over jou,e n ik vroeg me af of je tips voor me had (ik ga het over project prep doen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je een hele leuke schrijver en ben al je boeken lezen.
    Ik heb 2 wensen en dat is in een film spelen,1. in een van coco film spelen,2. en je hondje aaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love your books!!
    Echt jou boeken zijn zooooo Style Tiger chic!!
    Echt oh la la!!��
    Het is mijn droom om zo goed te kunnen schrijven of te kunnen ontwerpen!
    I LOVE YOUUUUU
    Bisous xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bonjour Niki!
    Ik heb een vraagje: komt er nog een film van 100% Coco Berlin? Want dan zou ik echt heuuuuuuuuul graag Penelope willen spelen!!! (Of iemand anders)

    Luf U!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ein großartiges Outfit von dir, steht dir echt total gut.Ich liebe auch deine Seite.Wie war es im Wellness Chalet bei dir?Liebe Grüße Lukas

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bonjour Niki . Ik heb denk ik onder wensten geleefd. Mijn dochter Liv komt dagelijks met jouw leuke boekjes en vraagt dan of zij deze mag kopen want van deze boeken luisteren valt zij niet in slaap . Nou woonde ik vroeger met jouw vriendinnetje Martine in huis en daar kwam jij altijd . Vandaag ( pas ) begon er wat te dagen bij jouw naam . Je was toen al zo leuk grappig en origineel. En nog steeds! Wat super zeg . Veel liefs van Liv je grootste fan en van mij een hele oude fan 😊

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...