100% Coco New York De Film 🎬


100% Coco New York staat NU op NETFLIX! THE STYLE TIGER GOES NYC. πŸ—½ Wat een va va vorming mooi feest was de premiΓ¨re en wat ben ik blij met Coco in New York City. Mooiste avontuur ever. #AMOUR πŸ†πŸ†πŸ†








































Valentijn AvΓ© (Bruno), Merel de Zwart (Amanda), Firy Beuk (Jada), Thom Vendrik (Vince), Anna-Sophie Kummer (Roxanne), Faye Gunther (Holly) en Dionne Slagter zijn er deze film weer bij. Maar ook veel heeele leuke nieuwe gezichten, zoals Genelva Krind, Ethan Allington en Charlotte Boudry. En zangeressen Stefania Liberakakis en Sterre Koning en YouTube-er Sheling Kamkes doen ook mee. En natuurlijk Miss Liberty, Central Park, The Empire State Building, Times Square, de NYC Subwaysss en awesome yellow cabs. De regisseur van 100% Coco New York is Ruud Schuurman. πŸš•
























#TEAMCOCO in New York

Niki Smit Schrijfster Coco
















































Niki Smit Schrijfster Coco de film


Bij een film hoort natuurlijk ook een filmeditie100% Coco New York ligt voor 13,99 met Nola Kemper op het omslag in de winkels! Bijvoorbeeld bij Bruna, The Readshop, BOL, Ako, De Bijenkorf en bij de (Kinder-) boekenwinkels natuurlijk. Op je wishlist dus. ;-)

Volg al het filmnieuws en backstage Stories op het Instagram-account van de film 100% Coco New York: @COCODEFILM

 #ROARRR

3 opmerkingen:

  1. Hi niki,

    ik doe mijn boekbespreking over 100% coco paris ik ben ook naar die film gegaan ik ben een heele grote fan van jou ik ben 9 jaar

    liefs julia veenstra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Niki Smit
      Ik ben ook een hele fan


      Liefs Didi

      Verwijderen
  2. hlo Nikki,

    Maam is bundy en ik ben woonachtig te Utreg.
    Ik heb nu 2 x bier gedronken en dit is 1/2 serieuze mail,
    2 jaar gelee was ik als vrijwilliger werkzaam bij het NFF ( nederlands filmfestival)

    en toevalig moest ik kaartjes controleren bij 2 Kinderfilms.

    Lekkrrr kinderachtig, dacht ik.

    1] 100% coco

    2] Kappen.



    100% coco was in een woord g-e-w-e-l-d-i-g.

    Natuurlijk het is ene teenie meisjes film.....het verhaal , wat ik me herinner, was mooi en open,
    heb soms zelf een traantje gelaten.
    ( want het verhaal is herkenbaar buitengesloten worden etc etc)

    de verfilming was vergelijkbaar met een Pippi langkous jaren 60 film, heel goed.



    Nu is het 2019 en was stom verbaasd te lezen dat er een nieuwe 100% coco

    in de bios draait meaar niet door jouw tessa schram gerigiseerd.

    Hoe zit dat ???

    Hoe kan dat ?

    Is ze gevraagd heeft ze geweigerd ?




    Graag hoor ik hoe het zit.

    met vriendelijke groet

    b. zsiros




    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...